• 18-06-2010, 23:27:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu dışı.. "nalet" -> "lanet"
  • 18-06-2010, 23:29:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı.. "nalet" -> "lanet"
    o konuda dogrusunuz ancak cidden bu durum sinirlendirdi direk yazıp geçmişim kusuruma bakmayın.
  • 18-06-2010, 23:33:52
    #12
    @1 Bu devirde üniversite kazanmakta ne var hocam , önemli olan bölümünüzün , üniversitenizin niteliği.

    Ayrıca ben bu tür haberlerin doğru olduğuna inanmıyorum , hele ki Fox gibi saçma , ciddiyetsiz bir kanalın yaptığı işlerin çoğuna inanmıyorum.
  • 19-06-2010, 00:08:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Biliyorum bu haber çok eski harbi rezillik Bunlar oyumuzu Atatürk'e bile verecem diyen çıkar böyle bi zihniyetteler.
  • 19-06-2010, 00:23:03
    #14
    Bugün açılmış olan aynı konuya yazmıştım tekrar buraya yazıyorum.

    Bu ülkede bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan binlerce belki milyonlarca insan var. Bu gerizekalı insan liseli de olabiliyor, ünili de aynı zamanda 50 yaşında biri de olabiliyor.
    Bu şekilde olmasa da benzerlerinden bu forumda da var. Çok şaşırmıyorum artık.

    Bu videodaki insanlara asla kızamayız. Sizde kazanın okuyun bunları aradan çıkarın. Fakat şu varki diyelim bu sene kazanacak olanlardan böyle salaklıklar beklemek normal. Üniversiteye giren birsürü çoluk çocuk muhabbeti yapan da var, espiri anlayışı kıt olanlar da var, anlama yeteneği geç çalışan insanlar da var. Ama bunların arasında düzgün gençler de var. Zaten herkes düzgün olsa bu ülke uçardı. Üniversiteye zaten gerek yok herzaman söylüyorum bu forumda bu kadar akıllı,olgun insanın yanında yüzlerce mal diyebileceğimiz insan varken üniversitede veya başka yerde niye olmasın neden şaşırıyorsunuz ?
  • 19-06-2010, 00:27:40
    #15
    gg reklamı videoyu şey gibi kapadı izleyemedim bir de fox çok kötü bir kanal adamlar bana itici geliyor.Yaptıkları herşeye türkiye cumhuriyeti aleyhine bir gün haberlerini izleyin anlarsınız.
  • 19-06-2010, 01:19:02
    #16
    ben 5 sene dır okuyom boyle salakla karsılasmadım hepsı cın gıbı valla hemde ınekkkk arkdas
  • 19-06-2010, 02:34:13
    #17
    Özel olarak seçmişler bunları belli.Bende hiç görmedim böylesini ya da böylelerini.
  • 19-06-2010, 02:36:20
    #18
    paralı bunlar paralı