Bugün açılmış olan aynı konuya yazmıştım tekrar buraya yazıyorum.
Bu ülkede bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan binlerce belki milyonlarca insan var. Bu gerizekalı insan liseli de olabiliyor, ünili de aynı zamanda 50 yaşında biri de olabiliyor.
Bu şekilde olmasa da benzerlerinden bu forumda da var. Çok şaşırmıyorum artık.
Bu videodaki insanlara asla kızamayız. Sizde kazanın okuyun bunları aradan çıkarın. Fakat şu varki diyelim bu sene kazanacak olanlardan böyle salaklıklar beklemek normal. Üniversiteye giren birsürü çoluk çocuk muhabbeti yapan da var, espiri anlayışı kıt olanlar da var, anlama yeteneği geç çalışan insanlar da var. Ama bunların arasında düzgün gençler de var. Zaten herkes düzgün olsa bu ülke uçardı. Üniversiteye zaten gerek yok herzaman söylüyorum bu forumda bu kadar akıllı,olgun insanın yanında yüzlerce mal diyebileceğimiz insan varken üniversitede veya başka yerde niye olmasın neden şaşırıyorsunuz ?