
İzmir'de 21 Haziran'dan itibaren, otobüsle yapılan kent içi toplu ulaşımda bazı köklü değişikliklere gidiliyor. Yeni düzenlemenin temelinde 'aktarmalı sistemin daha yaygın kullanılarak trafik yoğunluğunun azaltılması' yatıyor.
Haber : http://www.izmirgundem.net/haber/214...degisiyor.html