Otobüsleri kullanan arkadaşlar için.

İzmir'de 21 Haziran'dan itibaren, otobüsle yapılan kent içi toplu ulaşımda bazı köklü değişikliklere gidiliyor. Yeni düzenlemenin temelinde 'aktarmalı sistemin daha yaygın kullanılarak trafik yoğunluğunun azaltılması' yatıyor.

Haber : http://www.izmirgundem.net/haber/214...degisiyor.html