İguna'm Fazla Büyüdü - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İguna'm Fazla Büyüdü
94
●
5.176
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İguna'm Fazla Büyüdü
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
15-06-2010, 15:38:59
#46
KMLGRLR
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sivas'ta mısınız?
Bir de, asabi olsa, hoşuna gitmeyecek bir durum olsa nasıl zarar verebilir bu en fazla mesela?
Bir daha sorayım
15-06-2010, 15:56:25
#47
BekirARSLAN
Üyeliği durduruldu
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir daha sorayım
Evet Hocam Sivasdayim.... Asabi oldugunu sımdıye kadar hıc gormedım... ben 1 aylıkdi alınca 23 cm kuyruğuyla
15-06-2010, 15:58:09
#48
GrupSoft
Beyler bu timsah
15-06-2010, 16:05:37
#49
BekirARSLAN
Üyeliği durduruldu
GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyler bu timsah
usta timsah mi
hiç belgesel izlemedin galiba
15-06-2010, 17:32:33
#50
okokok
Dışarda gezerken dedin dışarda nerene koyup gezdiriyorsun tasma takıyorum deme
15-06-2010, 18:20:07
#51
RrRras
okokok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dışarda gezerken dedin dışarda nerene koyup gezdiriyorsun tasma takıyorum deme
bende onu düşünüyordum nasıl gezdirilir bu
kucaktada olmazki
15-06-2010, 18:22:08
#52
GrupSoft
RrRras adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende onu düşünüyordum nasıl gezdirilir bu
kucaktada olmazki
Kısaca amacı ne bu arkadaşın
15-06-2010, 22:07:05
#53
BekirARSLAN
Üyeliği durduruldu
okokok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dışarda gezerken dedin dışarda nerene koyup gezdiriyorsun tasma takıyorum deme
RrRras adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende onu düşünüyordum nasıl gezdirilir bu
kucaktada olmazki
GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kısaca amacı ne bu arkadaşın
evet tasma takıyorum bel tasması var bunun
hiç bir amacı yok maksat yeşıllık oLsun dıye besliyorum
15-06-2010, 23:32:37
#54
eub
bu hafta içi alıyorum
BekirARSLAN bir ara msnden falan konuşalım, kabul edersen sormam gerekenler var
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler