• 14-06-2010, 02:38:59
    #19
    Lanet olsun diyorum başka birşeyde demiyorum.Allah rahmet eylesin.
  • 14-06-2010, 02:41:29
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Gece gece içimi yaktı bu konu yine, soysuz ibnelerin ; onun bunun çocuklarının Allah belasını versin, Vatan sağolsun.
  • 14-06-2010, 05:11:43
    #21
    Uyku tutmadı , araştırıyorum ancak halen ilgili bi haber bulamadım.
  • 14-06-2010, 12:20:02
    #22
    Anlamıyorum ki, TSK 40 milyon $' a yakın parayı ne yapıyor ?

    Kaçıncı baskın şu karakola.
  • 14-06-2010, 12:21:35
    #23
    Meta ADS Hizmetleri
    Demin, CNN Türk'te izledim.

    Ahh vatan evlatları ahh. Bir ******** uğruna hayatını kaybediyor
  • 14-06-2010, 12:26:15
    #24
    Üyeliği durduruldu
    HAKKARİ - Şemdinli ilçesine bağlı Konur köyü dağlık arazi kesiminde bulunan askeri birliğe dün akşam saatlerinde terör örgütü PKK üyelerince saldırı gerçekleştirildi.

    Saldırıda Piyade er Mehmet Ali Birlik şehit oldu. Çatışmada 4 asker de yaralandı.

    Yaralı askerler, helikopterle Hakkari Asker Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

    Saldırının ardından kaçan teröristler ile güvenlik güçleri arasında zaman zaman sıcak temas sağlanıyor.

    ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN
  • 14-06-2010, 12:46:37
    #25
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya işte mantığının sınırını senin :@

    Devletin kendi parası kendine yetmiyormu ya küçücük bir karakola maddi yardım yapamıyormu!!!

    3 dağın arasında kalan bir karakol olurmu küçücük ALLAH RIZASI için o karakol dağlardan birinin en tepesine taşınmalı vede son teknoloji olan hareket sensörü 4 bir tarafa dağılmalı.

    5 tane daha vatan evladı vereceğimize o parayı ben vermeye razıyım! Yeter artık ya bu vatanın toprağına kemik değil, ağaç dikilsin!

    Pek öyle olmuyor işte.Dağın tepesine karakol kurayım tüm bölgeyi hakimiyet altına alayım mantığı o coğrafya da, bölgeyi herkesten iyi bilen örgüt üyeleri için sorun olmuyor.
  • 14-06-2010, 15:42:46
    #26
    Baskın karakola olmamış sanırım.

    Ayrıca ;

    Siz dağın tepesinede yapsanız o karakolu farketmez.Sonuçta siz ordasınız ve kalleşler sizin orada olduğunuzu biliyor.
  • 14-06-2010, 17:00:08
    #27
    tahmin ettiğim gibi baskın karakola değil. allah rahmet eylesin.