R10 bagimlilik yapiyor diyenler. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 bagimlilik yapiyor diyenler.
21
●
1.157
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 bagimlilik yapiyor diyenler.
1
2
3
15-06-2010, 01:23:10
#19
teknohaberci
metinaktas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 baska diger forumlara benzemiyor
ortam guzell
ya öyle bakmamak lazım
her forumun bir kitlesi var kendi çapında.
17-06-2010, 21:44:55
#20
metinaktas
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya öyle bakmamak lazım
her forumun bir kitlesi var kendi çapında.
ustad ortam guzel derken paylasim var destek super biryerde takilirsin cozemezzsin yardim iste hemen cvp geliyor
17-06-2010, 21:46:51
#21
Aglamaz
Kimi için heves kimi için ego kimisi için ise Ekmek kapısı diyebiliriz.
17-06-2010, 21:49:37
#22
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
metinaktas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizimkiler iyice sinirlendiler bu ara sabaha kadar pc basindayim zamanimin cogu r10 da geciyor yakinda Aramizdan Ayrilanlar bolumunde ismimi gorurseniz sasirmayin
bana da dedi 20 kağıttan aşağı vermem dedim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler