• 15-06-2010, 01:23:10
    #19
    metinaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 baska diger forumlara benzemiyor ortam guzell
    ya öyle bakmamak lazım her forumun bir kitlesi var kendi çapında.
  • 17-06-2010, 21:44:55
    #20
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya öyle bakmamak lazım her forumun bir kitlesi var kendi çapında.

    ustad ortam guzel derken paylasim var destek super biryerde takilirsin cozemezzsin yardim iste hemen cvp geliyor
  • 17-06-2010, 21:46:51
    #21
    Kimi için heves kimi için ego kimisi için ise Ekmek kapısı diyebiliriz.
  • 17-06-2010, 21:49:37
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    metinaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimkiler iyice sinirlendiler bu ara sabaha kadar pc basindayim zamanimin cogu r10 da geciyor yakinda Aramizdan Ayrilanlar bolumunde ismimi gorurseniz sasirmayin
    bana da dedi 20 kağıttan aşağı vermem dedim