Konu
R10 bagimlilik yapiyor diyenler.
17-06-2010, 21:49:37
#22
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
metinaktas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizimkiler iyice sinirlendiler bu ara sabaha kadar pc basindayim zamanimin cogu r10 da geciyor yakinda Aramizdan Ayrilanlar bolumunde ismimi gorurseniz sasirmayin
bana da dedi 20 kağıttan aşağı vermem dedim