• 11-06-2010, 20:07:41
    #10
    palulu23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli değil IsaOZ.
    Yarımağanın dediğine göre lys ye başvuranların neredeyse hepsi giricekmiş
    O öyle dediyse kimse giremicek Saka bir yana bu kadar stres sonucunda inşallah bi 4 yıllığa yerleşiriz (AMİN.)
  • 14-06-2010, 21:51:51
    #11
    İşe bak arkadaş Matematik ve Edebiyat'tan sınava gireceğim ikisine de 600'er bini kişi giriyor diğer bölümlere girenler ise yarısı bile değil.
  • 15-06-2010, 10:34:11
    #12
    Sayısalda ilk 20.000'e bi girsem... (:
  • 15-06-2010, 12:03:33
    #13
    30.000 kişi ile yarışıyorum lys-5 ' te bakalım kaçıncı olucam