palulu23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemli değil IsaOZ.
Yarımağanın dediğine göre lys ye başvuranların neredeyse hepsi giricekmiş
O öyle dediyse kimse giremicek Saka bir yana bu kadar stres sonucunda inşallah bi 4 yıllığa yerleşiriz (AMİN.)