• 09-06-2010, 06:39:18
    #19
    Neyse Dünyaya inip Türkiyeye geldiklerinde iletişim sıkıntısı çekmezler...
    Hani uçan dairelerine benzin fuel oil yağ alacaklarsa "full'le kardeş" falan diyebiliyorsa zaten bizdendir onlar yabancılık çekmezler ...
    Bi petrol reklamı hatırlattı ama neyse
  • 09-06-2010, 10:36:34
    #20
    ya uzaylıların olduğu bile ispatlanmadı ne türkçe konuşması allah aşkına inanmayın böyle şeylere yok kuş dili konuşuyolardır
  • 09-06-2010, 10:39:28
    #21
    Üyeliği durduruldu
    uzayılar bile Türkçe öğrenmişte bu gençlik öğrenemedi şu Türkçeyi ama bu haberi yapan gazetecilere sadece bahçelerde vırt vırt koca kafalı edward diyorum
  • 09-06-2010, 11:24:17
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'yi ziyaretlerinde bizim abazalardan bikaç tanesi çiftleşmiştir.ordada Türk ırkı ortaya çıkmıştır
  • 09-06-2010, 11:27:46
    #23
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://webtv.hurriyet.com.tr/categor...1&hid=14957154

    UZAYLILAR TÜRKÇE KONUŞUYORMUŞ.!! İspanyol Uluslararası İstihbarat Merkezi'nin 2003 yılında hazırladığı çok gizli bir rapor, uzaylılar hakkında inanılmaz bilgiler ortaya koydu. Rapora göre, Dünya'dan 4.3 ışık yılı uzaklıktaki Alpha Centauri yıldız sisteminde yaşayan uzaylıların konuştuğu dil çok ilginç bir özelliğe sahip.
    Ceza yada sagopa ile birebir düet yapan uzaylılarda vardır bence (:

    ya uzaylılara bi ferdi tayfur kaseti gönderelim çok değil 2 dakika dinlesinler dünyalar arası savaş çıkartırız
  • 09-06-2010, 11:28:18
    #24
    Ne sandınız arkadaşlar siz

    Her şey yapıyorlardır onlar
  • 09-06-2010, 11:29:54
    #25
    Videoda adam diyor ama Türkçeye benziyor diye

    Azeri türkçesi olmasın düşünsenize uzaylı gelip size diyor beni beğenmiysen aybalam
  • 10-06-2010, 09:51:14
    #26
    Atalarımız , Ecdadımız, Dedelerimiz dünyayı gezmiş.. her yerde Türk olma olasılığı bu yüzden yüksek. Demek ki dedelerimize dünya dar gelmiş gezegen gezegen ava çıkmışlar.

    Her Türk Asker Doğar
    Her dünyalı Türk doğar
    Her uzaylı da Türk doğar..
    O halde her uzaylı birer Türk Silahlı kuvvetleri neferidir.
    Tüme varım... Biliyoruz da konuşuyoruz...
  • 10-06-2010, 11:47:13
    #27
    Heryerdeyiz!