Neyse Dünyaya inip Türkiyeye geldiklerinde iletişim sıkıntısı çekmezler...
Hani uçan dairelerine benzin fuel oil yağ alacaklarsa "full'le kardeş" falan diyebiliyorsa zaten bizdendir onlar yabancılık çekmezler ...
Bi petrol reklamı hatırlattı ama neyse