hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://webtv.hurriyet.com.tr/categor...1&hid=14957154

UZAYLILAR TÜRKÇE KONUŞUYORMUŞ.!! İspanyol Uluslararası İstihbarat Merkezi'nin 2003 yılında hazırladığı çok gizli bir rapor, uzaylılar hakkında inanılmaz bilgiler ortaya koydu. Rapora göre, Dünya'dan 4.3 ışık yılı uzaklıktaki Alpha Centauri yıldız sisteminde yaşayan uzaylıların konuştuğu dil çok ilginç bir özelliğe sahip.
Ceza yada sagopa ile birebir düet yapan uzaylılarda vardır bence (:

ya uzaylılara bi ferdi tayfur kaseti gönderelim çok değil 2 dakika dinlesinler dünyalar arası savaş çıkartırız