• 07-06-2010, 14:46:32
    #10
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.tolgasen.com.tr/facebook-messenger.html adresine girip yazma sebebimi okursan ne için yazdığımı görebilirsin. Bütün herkes biliyodur heralde sohbeti ayır demeyi. Direk masaüstünden girmek varken?

    Neyse sen oraya girme ben alıntısını yazayım.
    Akıl var mantık var... Şimdi facebook'a entegre olan birşeyi zaten pcye yükleyipde neden durduk yere pcde yer kaplamasına izin vereyimki hem msn varken faceden kim sohbet edecek?
  • 07-06-2010, 15:51:45
    #11
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıl var mantık var... Şimdi facebook'a entegre olan birşeyi zaten pcye yükleyipde neden durduk yere pcde yer kaplamasına izin vereyimki hem msn varken faceden kim sohbet edecek?
    Hoca sen kullanma zaten. Benim yazma sebebim farklıydı diyorum sen bana msn varken faceden kim sohbet edicek diyosun. Akıl yaşın kaç senin? 9 - 10?
  • 07-06-2010, 15:54:30
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok harika olmuş.teşekkürler
    basit ama kullanışlı
  • 07-06-2010, 16:02:55
    #13
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok harika olmuş.teşekkürler
    basit ama kullanışlı
    Teşekkür ediyorum
  • 07-06-2010, 16:47:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ebuddy nin böyle bir özelliği var teşekkürler
  • 07-06-2010, 17:53:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sakıncası yoksa kaynak dosyalarını pmle gönderebilir misin?
  • 07-06-2010, 18:02:33
    #16
    http://www.facebook.com/presence/popout.php

    direk buradan açın daha güzel
  • 07-06-2010, 20:38:28
    #17
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Upload edicem hocam bu gece o zaman indirebilirsin.
  • 07-06-2010, 20:45:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hoş güzel teşekkürler