http://www.tolgasen.com.tr/facebook-messenger.html adresine girip yazma sebebimi okursan ne için yazdığımı görebilirsin. Bütün herkes biliyodur heralde sohbeti ayır demeyi. Direk masaüstünden girmek varken?
Neyse sen oraya girme ben alıntısını yazayım.
Akıl var mantık var... Şimdi facebook'a entegre olan birşeyi zaten pcye yükleyipde neden durduk yere pcde yer kaplamasına izin vereyimki hem msn varken faceden kim sohbet edecek?