• 09-06-2010, 04:41:59
    #91
    Üyeliği durduruldu
    tartısmakdan fırsat bulup da soyleyemedıgım 2 . bır husus konu baslıgıdır

    ''İran Yardım Gemilerine Sahip Çıktı''

    iran madem o kadar fılısıtıne destek vemek ıstıyor yardım gemılerıne sahıp cıkmasın yardım gemısı hazırlasın ve kendı gemılerı ıle fılıstıne yardım gotursun sukur bızım gemılerımızı korumak ıcın ırana ihtiyacımız yok ordumuz var onlar korur

    ALLAHIN verdıgı nefes ıle nıhayet derdımı anlata bıldıgıme ınanıyorum hepınıze ıyı sabahlar
  • 09-06-2010, 06:40:00
    #92
    tartışmayı çok kısır bir döngüye sokup israilcisin irancısın durumuna getirmeyi başarmışsınız sonuçta burada fikir beyan etmek için ya israilci yada irancı olmak gerekiyor galiba

    Filistinlilere toprağınızı satın diye burda kimse yol göstermedi. Onlar topraklarıyla birlikte belkide özgürlüklerini de sattıklarının o an farkında değillerdi. Araplar tarih boyunca hilafetin türkler de olmasını zaten kabullenemediler ve her fırsatta osmanlıyı sırtından vurmaktan geri kalmadılar.

    Osmanlı devleti yeri geldiğinde binlerce yahudiyi koruyup gözetmiş himayesi altına alarak tehlikelere karşı korumuştur.

    Bizler Osmanlıyken bile yahudilere karşı merhametli olmuş bir milletiz.

    Bu konuda kimse israili savunmamış söylenmek istenilenler yakın olsa da çok uçtan bakmayı ve kendimiz gibi düşünmeyen herkesi bir sıfatla yargılamak bizlere özgü bir davranış olsa gerek.

    Aslında tam ve kesin hükümler vererek konuşan arkadaşlarım neye dayanıyorsunuz bilmiyorum ama iran tamamen kapalı bir kutu elinizde iranın gücü ile ilgili veriler varsa paylaşın bizde bilelim.

    daha düne kadar bu bölgedeki doğalgaz akışını kontrol altına almak ve isteklerine göre şekillendirmek isteyen iran pkk yı türkiye ye karşı desteklemiyor muydu ? her karakol baskınından sonra sınırı geçen pkk iran topraklarına sığınmıyor muydu.

    İran madem müslümanların yılmaz savunucusuydu bu ülkede iranın pkk ya verdiği destekle şehit olan askerlerimiz müslüman değilmiydi ?

    ben de sizin kadar israil düşmanı biriyim emin olun ama iran israile karşı çıkıyor diye de iranı sevmem mümkün değildir.

    tarih boyunca müslüman olmasına karşı iran topraklarıyla savaşlarımız oldu.

    iranın emperyalist düşünceyle bölgede hareket ettiği bir nebze kabul edilebilir. Çünkü amerika iranı ıraktaki müslümanları etki altına alıp ülkedeki patlamaların nedeni olarak göstermiş ve ilk açıkça düşmanlık naraları iki ülke içinde atılmaya başlamıştı.

    Sonuç olarak kazanılır kaybedilir ama her türk çıkar görevini yapar geçmişte olduğu gibi ülkesini ölene kadar savunur. Bu yüzden kimseyi ihanet le israil savunucu olarak görmeyelim.

    Geçmişte yahudiler de bu devlete sığındı araplar da her ikisi de yeri geldiğinde bu milleti sırtından vurmakta geri kalmadı

    birbirimizi kıracak kadar sertleşmeyin bu konularda herkes bu ülkeninde zaaflarının olduğunun farkında bunları söylemek mi gerekir yoksa biz türküz ezeriz geçeriz gibi laflar mı sarf etmek gerekir.

    düşünceleri kırıcı olmadan ve kesin sen de onlardansın vay seni demeden sürdürürseniz sevinirim.
  • 09-06-2010, 06:42:15
    #93
    Arkadaşlar artık sıkmadımı bu konu ya? Adamlar türkleri vurdu bizimkiler abdi gibi bakıyor, hiç bir kalkınma yok...
  • 09-06-2010, 16:24:34
    #94
    Sizin gibi insanlar karınca gibi heryerde varsınız artık.Bu ülkede ki insanlar eskiden kahve siyaseti de olsa belli bir seviyede yorum yapardı.

    İki kelimesinden birisi allah sunni din şii islam olmazdı.Bu saydıklarımın zaten konunun tarafları açısından hiçbir değeri yok.Dünya siyasetinde manevi konulara göre kararlar verilmez.
  • 09-06-2010, 16:44:34
    #95
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi biz eğleniyoruz sen de yarın okulda eğlenirsin zaten karnede yaklaşmıştır ileri seviye eğitim veren öğretmenerin boş bırakır sınıfını.


    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf etik kuralları ve forum kurallarına uysun diye mhp yi hor görmekten vazgeçemem.

    ya sız hala banlanmadınız demek ve utanmadan sevıyeden bahsedıyorsunuz
    mhp yi hor goruyorum dıyen sız degılmıydınız ?
    konuya yorum yazanları egtımsızlık le sucluyan sız degılmıydınız ?


    MODERATÖR arkadaslar ılgılenecektır dye umuyorum BANLANMANIZI TALEP EDIYORUM
  • 09-06-2010, 17:02:33
    #96
    Üyeliği durduruldu
    3. dünya savaşı yakındır siz kabul etsenzde etmesenizde bazı arkadaşlar israili gözünde aşırı bir şekilde büyümüş tabiki şu var israilin arkasında ABD Hükümeti var ve sadece bu yahudi israil oğullarını bir tek ABD savunacak bu bir kesindir ama demek değildirki israil ve ABD savaşcı bir kavim değil her iki ülkede islam karşıtı siyonistlerdir artık uyanın! Olayın bakış açısına şii, hanefi sunni, gibi bakanlar var bu şekilde bakarsanız her ülke birbirine düşmandır hatda ve hatda ülkeler kendi içinde bile düşman kesilirler Burada anlatılmak istenen Müslüman ve yahudi anlaşamazlığıdır müslüman kafir diye bişey yokdur dünya içinde bir çok din vardır Bizler müslümanlar olarak biriz yahudilerin müslümanlara karşı beslediği bir kin ve korku vardır bunla işinize gelsede gelmesede işte bazı hadislere göre türkler

    Standart Türkler hakkında ayet ve hadisler
    Hz. Muhammed:
    "TÜRKLER SİZE DOKUNMADIĞI,HARBETMEDİĞİ SÜRECE,SAKIN SİZ DE TÜRKLERE DOKUNMAYINIZ!"(en-Nesei,Sünen en-Nesei,4,s:44)

    Hz. Muhammed:
    "SİZLER;TÜRKLERLE ÇARPIŞMADIKÇA KIYAMET KOPMAYACAKTIR"(el-Buhari,4,s:34,35,156,Sahih-i Müslim,17,s:37,38)

    Hz. Muhammed:
    "Allah'ın "Doğuda" bir ordusu vardır.Onun adını TÜRK koymuştur.Kendisine baş kaldıranlardan işte onlar vasıtasıyla intikam alır"(Hadisi nakleden Kazvini.el-Kaşgari,Mahmud,Divanü'l-Lügat et-Türk,İstanbul,1333,s:292)

    Türklerin kapışması çok yakındır hadistede belirtildiği gibi türkler savaşmadıkca kıyamet kopmayacak kıyametin kopmasıda 3. dünya savaşına bağlı..
  • 09-06-2010, 17:40:01
    #97
    Üyeliği durduruldu
    barkod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. dünya savaşı yakındır siz kabul etsenzde etmesenizde bazı arkadaşlar israili gözünde aşırı bir şekilde büyümüş tabiki şu var israilin arkasında ABD Hükümeti var ve sadece bu yahudi israil oğullarını bir tek ABD savunacak bu bir kesindir ama demek değildirki israil ve ABD savaşcı bir kavim değil her iki ülkede islam karşıtı siyonistlerdir artık uyanın! Olayın bakış açısına şii, hanefi sunni, gibi bakanlar var bu şekilde bakarsanız her ülke birbirine düşmandır hatda ve hatda ülkeler kendi içinde bile düşman kesilirler Burada anlatılmak istenen Müslüman ve yahudi anlaşamazlığıdır müslüman kafir diye bişey yokdur dünya içinde bir çok din vardır Bizler müslümanlar olarak biriz yahudilerin müslümanlara karşı beslediği bir kin ve korku vardır bunla işinize gelsede gelmesede işte bazı hadislere göre türkler

    Standart Türkler hakkında ayet ve hadisler
    Hz. Muhammed:
    "TÜRKLER SİZE DOKUNMADIĞI,HARBETMEDİĞİ SÜRECE,SAKIN SİZ DE TÜRKLERE DOKUNMAYINIZ!"(en-Nesei,Sünen en-Nesei,4,s:44)

    Hz. Muhammed:
    "SİZLER;TÜRKLERLE ÇARPIŞMADIKÇA KIYAMET KOPMAYACAKTIR"(el-Buhari,4,s:34,35,156,Sahih-i Müslim,17,s:37,38)

    Hz. Muhammed:
    "Allah'ın "Doğuda" bir ordusu vardır.Onun adını TÜRK koymuştur.Kendisine baş kaldıranlardan işte onlar vasıtasıyla intikam alır"(Hadisi nakleden Kazvini.el-Kaşgari,Mahmud,Divanü'l-Lügat et-Türk,İstanbul,1333,s:292)

    Türklerin kapışması çok yakındır hadistede belirtildiği gibi türkler savaşmadıkca kıyamet kopmayacak kıyametin kopmasıda 3. dünya savaşına bağlı..
    Hocam Çok Haklısınız. Bunu Bazı Arkadaşlarımız Neden anlamak İstemiyorlar. Ve ;İşlerine GElmediği için Burada İsraili Savunmaktalar. Ve Kuranı Kerimi İnkar Etmekte Olanlar Var. . Burada Anlatmaya Çalıştığınızı Anlatmak hakikaten Çok Zor
  • 09-06-2010, 18:05:08
    #98
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya sız hala banlanmadınız demek ve utanmadan sevıyeden bahsedıyorsunuz
    mhp yi hor goruyorum dıyen sız degılmıydınız ?
    konuya yorum yazanları egtımsızlık le sucluyan sız degılmıydınız ?


    MODERATÖR arkadaslar ılgılenecektır dye umuyorum BANLANMANIZI TALEP EDIYORUM

    Ne diyosun sen anlamadım gitti.Sen bu konuda kendini taraf olarak mı görüyorsun acaba? Hoşuna gitmeyen birşey varsa yöneticilere şikayet et ve sus.İkide birde aynı şeyleri söylemekten bıkmadın mı ?

    Mhp'yi hor görende bendim, sizi eğitimsizlikle suçlayanda bendim oldumu gönlün?
  • 09-06-2010, 18:06:22
    #99
    Suhutlu03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Sadece Bir tek Şey Soracam Bundan 100 Yıl Önceki Türkiye İle Günümüz Türkiyesi? aynımı Ve İran Aynımı? bende Biliyorum Arabların Kendi Devletimizi Kuracaz Diye Osmanlıyı Sırtlarından Vurduğunu Peki Vurdularda ne Oldu? Hepsi İngiliz İspanyol Sömürüsünden Kurtulamadı? Kurtuldada Benimmi? haberim Yok Yoksa .
    Kıbrısı Tanımıyomuş? Kıbrıs Akdenizdemi? Orda Duruyo Ve Kimse Dokunamıyormu? Tanısın Tanımasın ? Onun orda Varlığını Zorlada Olsa Kabul Edio Dimi?
    şii olunca Müslümanlıktan menmi? olmuş oluyo Bunu anlamış değilim Hala.
    Pkk bitmiyorsa Bunun Sebebi? iranmı? bunun Sebebini iyi Araştırın Bu Konuya Onlarca Belgesel Yapıldı . Benmi Çektim İran Sınırından askerleri PKK'nın Bölgesel Toplantı yaptığı Kamptan . İranmı Dedi çıkın benim topraklarımdan diye ? Pkk Konusunda Tam Bir Bilgi Sahibi olun Önce Pkk Başındaki? kim Bunuda Öğrenin Aslını neslini.
    Ermenistanın Karabağa Girdiğinde Türkiyeninmi Ses Çıkarmasımı lazım İRanınmı?
    Bakın Burda İran Savunuculuğu Yapmak istemiyorum.
    Savaş Turunamı Çıkmak istiyorsunuz Çıkın Bugun Sokağa . Görün Savaş Turunu Bugun Doğuda Okul Yok Diye Sağlık Ocağı Yok Diyenler Manisa Merkez Pınar Köy gidin Bakalım Orada Bir Zehirlenin Hastaneye Gidene Kadar Yaşıyacakmısınız? Zaten şuan Türkiye Savaştan Çıkmış bir Ülke Gibi Açlık Gırla Gidio . Millet İşşizlikten Sürünüo.
    Ben çağın Farkındayım . Sanırım Siz Değilsiniz. Çağın farkında.
    Ben Webmasterim Veya Şunu Biliyorum Bunu Biliyorum Demedim .
    Ben Olmaya Çalışan biriyim Sizler Daha Fazla anlarsınız javadan Vbulletinden Kaç Tane Türk Çıktıda Forum yaptı Hanginiz Destek Verdiniz Şunu Geliştirelim Bunu Geliştirelim Diye Yapanlara Destek Verdinizde de Burda Bana Akıl Veriyosunuz? .
    Fikrin Temeli islam'dır ..... daha Fazla Beyan Arıyorsanız . PM atın . Yardımcı olurum.
    Hamas Felanda Bilmem Ben. Biliyorsanız Benide Bilgilendirin Lütfen.

    Tabi canım İran hiç PKK ya destekçi olmamıştır.92 yılındaki JERMA-BETKAR kampıda gökten zembille indi.Adamlar jeneratör bile koymuşlar kampa düşün artık.