Sizin gibi insanlar karınca gibi heryerde varsınız artık.Bu ülkede ki insanlar eskiden kahve siyaseti de olsa belli bir seviyede yorum yapardı.

İki kelimesinden birisi allah sunni din şii islam olmazdı.Bu saydıklarımın zaten konunun tarafları açısından hiçbir değeri yok.Dünya siyasetinde manevi konulara göre kararlar verilmez.