• 02-06-2010, 21:02:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mahalleden kulaktan dolma bir bilgi geldi.
    Birisi yazın staj yapıcakmış seneye öss ye çalışıp staj yapmıyacakmış.
    Böyle bi imkan varmı arkadaşlar
  • 02-06-2010, 21:25:15
    #2
    Hiç zannetmiyorum.
  • 02-06-2010, 21:48:21
    #3
    Reveloper
    istersen staj yapmama gibi bi hakkın var ancak ankaraya dilekçe göndermen lazım.
  • 02-06-2010, 22:24:31
    #4
    işyeriyle anlaşmıştır. İşyeri geldi gibi gösterir fakat gitmez.
  • 02-06-2010, 22:24:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istersen staj yapmama gibi bi hakkın var ancak ankaraya dilekçe göndermen lazım.
    Teşekkürler, yarın okulla bi görüşürüm ozaman.
  • 02-06-2010, 22:35:08
    #6
    Teknik liseler yazın yapiyor