Lisede yaz stajı yapanlar normal staj yapmıyormu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lisede yaz stajı yapanlar normal staj yapmıyormu?
5
●
383
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Lisede yaz stajı yapanlar normal staj yapmıyormu?
02-06-2010, 21:02:30
#1
Weave
Üyeliği durduruldu
Mahalleden kulaktan dolma bir bilgi geldi.
Birisi yazın staj yapıcakmış seneye öss ye çalışıp staj yapmıyacakmış.
Böyle bi imkan varmı arkadaşlar
02-06-2010, 21:25:15
#2
Resul
Hiç zannetmiyorum.
02-06-2010, 21:48:21
#3
Burti
Reveloper
istersen staj yapmama gibi bi hakkın var ancak ankaraya dilekçe göndermen lazım.
02-06-2010, 22:24:31
#4
ReklamFace
işyeriyle anlaşmıştır. İşyeri geldi gibi gösterir fakat gitmez.
02-06-2010, 22:24:35
#5
Weave
Üyeliği durduruldu
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
istersen staj yapmama gibi bi hakkın var ancak ankaraya dilekçe göndermen lazım.
Teşekkürler, yarın okulla bi görüşürüm ozaman.
02-06-2010, 22:35:08
#6
aGeneL
Teknik liseler yazın yapiyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler