Konu
Lisede yaz stajı yapanlar normal staj yapmıyormu?
02-06-2010, 21:48:21
#3
Burti
Reveloper
istersen staj yapmama gibi bi hakkın var ancak ankaraya dilekçe göndermen lazım.