• 15-07-2007, 15:28:40
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O farlar yanmaz artık.
  • 15-07-2007, 15:29:11
    #56
    Offf araba çok kötü olmuş.. Büyük geçmiş olsun ALLAH tekrarını yaşatmasın inşALLAH
  • 15-07-2007, 15:29:47
    #57
    geçmiş olsun aga bidaha yaşamaman dileğiyle
  • 15-07-2007, 15:29:59
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Bu gördüğünüz araba bi zamanlar bmw 3.20 idi Şimdi hurda oldu.

    Ama temiz iş oldu 35bin etmiyodu kasko 40bin veriyo
  • 15-07-2007, 15:42:47
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O farlar yanmaz artık.
    Adama bak ya farLarı düşünüyor geçmiş olsun Luge
  • 15-07-2007, 15:46:18
    #60
    Misafir
    LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gördüğünüz araba bi zamanlar bmw 3.20 idi Şimdi hurda oldu.

    Ama temiz iş oldu 35bin etmiyodu kasko 40bin veriyo
    Ozaman benim arabayı da al bi dolaş luge ...
  • 15-07-2007, 15:53:31
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Mitat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman benim arabayı da al bi dolaş luge ...
    sırada iki tane araba var. biri mercedes diğeri cyrsler. biraz eskisinler. sonra seninkine bakarız
  • 15-07-2007, 16:23:22
    #62
    Geçmiş olsun ölüm gerçekten çok korkunç bişey...
  • 15-07-2007, 16:52:37
    #63
    Üyeliği durduruldu
    xenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lan ölücen hala şekil yapıyon
    herneyse ne zaman yemeğe gidioz bu sefer benden ama bi araba bul
    dedemin zamanından kalma bi tane serçe var istersen onla gideriz