tekrar hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. allah hepinizden razı olsun.
kazadan dolayı 1 haftalık bi tatile çıktım. halen şoku atlatmış değilim
Ölümün kıyısındaki o ince çizgi.
70
●3.949
- 05-07-2007, 20:36:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geçmiş olsun abicim ya