• 26-05-2010, 11:15:28
    #55
    OzgurAr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende araba almayı düşünüyordum konuyu baştan sona okudum benim bile kafam karıştı 10-12 bin tl nakitim var birikmiş bakacağız artık bizde,Genelde Ankara sokaklarında şahin araba kullanılır arkaya bir ses sistemi cıstak cıstak müzikler açılır ben bu tür olayları sevmiyorum bir iki arkadaş şahin al diyorlar ama reno megan, clio, bunları düşünüyorum şuan
    12 milyar şahine doğana verilmez hocam aman ha.
  • 26-05-2010, 13:10:47
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Hundai Accentlere mutlaka bak hocam bi kere yakıtı çok az harcar.

    yedek parçası bol bulunur ve ucuzdur

    biraz araştırırsan yüksek özellikli bir Accent alabilirsin o parayla
  • 26-05-2010, 15:16:49
    #57
    Bende aynı bütçe ile araba bakıyorum.
    Peugeot 106, Citroen Saxo, Skoda Felicia, Opel Corsa, Fiat Palio gibi ufak arabaların hemen hemen hepsini inceledim. Ama 106 ile Saxo'yu arasında kaldım.
  • 26-05-2010, 23:05:54
    #58
    Arkadaş Uno düşünüyor sanırım ama araba hafifmiş biraz hız yapınca araba kontrolden çabuk çıkıyormuş? Ne derece doğrudur? Uno kullanan arkadaş var mı acaba?
  • 26-05-2010, 23:30:31
    #59
    96 Model İtalyan Tempram Var Hocam. Metalik Lacivert Güneş Vurunca Renk Değişiyor

    Full Enjection - Çok Noktalı
    Full Elektronik - ABS - Hidrolik Falan Fistan. Klima Var. Merkezi Kilit Sistemi - Oto. Cam ve birçok özellik

    Aşağıda da 4- 5 Yıl Öncesinin Resmi Var
  • 27-05-2010, 00:20:07
    #60
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş Uno düşünüyor sanırım ama araba hafifmiş biraz hız yapınca araba kontrolden çabuk çıkıyormuş? Ne derece doğrudur? Uno kullanan arkadaş var mı acaba?
    2 yıl kullandım hiç tavsiye etmiyorum, 140 ta ters dönmüştüm çok kötü bir durumdu.
    hız yaptığında mutlaka camları açık bırakman gerekir
  • 27-05-2010, 02:11:29
    #61
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    96 Model İtalyan Tempram Var Hocam. Metalik Lacivert Güneş Vurunca Renk Değişiyor

    Full Enjection - Çok Noktalı
    Full Elektronik - ABS - Hidrolik Falan Fistan. Klima Var. Merkezi Kilit Sistemi - Oto. Cam ve birçok özellik

    Aşağıda da 4- 5 Yıl Öncesinin Resmi Var
    Tempra bozuk yollarda çok sorun çıkarıyormuş. Bir de göstergeleri falan dijital olduğu için bozuldu mu bayağı masraflı oluyormuş.
    park adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hız yaptığında mutlaka camları açık bırakman gerekir
    Erzurum'da pek iç açıcı bir durum olmasa gerek.
  • 27-05-2010, 02:34:18
    #62
    konfor + yakıt http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-li-1994/detay
    çevik + gösterişli http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...atilik-2/detay
    oturaklı + sağlam http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...nault-19/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...siz-opel/detay
    illaki yakıt diyorsan http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...twingooo/detay
    ucuz + yüksek model + sağlamlık (d.anadolu için birebir sıcak yere gelmez ) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ugu-gibi/detay
    yakıt + görüntü (ydk parçası çok pahalı ) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-fort-ka/detay
    temiz bişi ilgini çeker belki http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-323-glx/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-peugeot/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...afsiz-cl/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...twingo-1/detay

    Alternatifler arasında doğan/şahin vermedim almanıda önermem ha dersen y.parça benim için önemli alabilirsin peynir ekmek gibi y.parcası mevcut eğer biraz daha beklerim 2-3 bin daha koyarım üstüne derseniz 1-2 ay bekleyip 10.000 üzeri palio vs araçlara bakının
  • 27-05-2010, 04:24:50
    #63
    biz 5 sene tempra kullandık. oldukça konforlu ve havalıydı ancak sık arızalanıyordu. canımızdan bezdik sattık..