OzgurAr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende araba almayı düşünüyordum konuyu baştan sona okudum benim bile kafam karıştı 10-12 bin tl nakitim var birikmiş bakacağız artık bizde,Genelde Ankara sokaklarında şahin araba kullanılır arkaya bir ses sistemi cıstak cıstak müzikler açılır ben bu tür olayları sevmiyorum bir iki arkadaş şahin al diyorlar ama reno megan, clio, bunları düşünüyorum şuan
12 milyar şahine doğana verilmez hocam aman ha.