ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş Uno düşünüyor sanırım ama araba hafifmiş biraz hız yapınca araba kontrolden çabuk çıkıyormuş? Ne derece doğrudur? Uno kullanan arkadaş var mı acaba?
2 yıl kullandım hiç tavsiye etmiyorum, 140 ta ters dönmüştüm çok kötü bir durumdu.
hız yaptığında mutlaka camları açık bırakman gerekir