• 22-05-2010, 16:13:01
    #1
    Merhabalar,

    Perşembe günü kargoya verdi

    Cuma gecesi 01 sularında yola çıkmış dün BATI KARADENİZ aracına binmiş
    Bugün öğlen o araçtan inmiş şube arabası bekliyormuş.

    Bu kargo 500km kadar 1 günde teslim etmiyor muydu ben dün almam gerekiyordu müşteri hizmetlerini aradım Pazartesi öğleden sonra teslim edilir dedi.

    PTT gibi Türkiye turu mu yatırıyor artık?
  • 22-05-2010, 16:15:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Perşembe günü kargoya verdi

    Cuma gecesi 01 sularında yola çıkmış dün BATI KARADENİZ aracına binmiş
    Bugün öğlen o araçtan inmiş şube arabası bekliyormuş.

    Bu kargo 500km kadar 1 günde teslim etmiyor muydu ben dün almam gerekiyordu müşteri hizmetlerini aradım Pazartesi öğleden sonra teslim edilir dedi.

    PTT gibi Türkiye turu mu yatırıyor artık?
    hafta sonu azizliği
  • 22-05-2010, 20:29:48
    #3
    aras kullanmayın arkadaşım hep diyorum yurtiçi en iyisi hemde aynı para