Merhabalar,
Perşembe günü kargoya verdi
Cuma gecesi 01 sularında yola çıkmış dün BATI KARADENİZ aracına binmiş
Bugün öğlen o araçtan inmiş şube arabası bekliyormuş.
Bu kargo 500km kadar 1 günde teslim etmiyor muydu ben dün almam gerekiyordu müşteri hizmetlerini aradım Pazartesi öğleden sonra teslim edilir dedi.
PTT gibi Türkiye turu mu yatırıyor artık?