eset nod 32 yasal olarak full kullanın - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
eset nod 32 yasal olarak full kullanın
11
●
1.590
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
eset nod 32 yasal olarak full kullanın
1
2
22-05-2010, 17:38:43
#10
t0t0
ama genede yasal degil yasal olması için parayla alman lazım
sadece hediye etmiş adamlar sana
22-05-2010, 17:43:28
#11
BlackThorn
Üyeliği durduruldu
kaspersky kullanıyorum ve çok memnunum her ne kadar bazen kassa da. Nod32 iframe virüslerinde çok etkili değil. Ftp'me virüs bulaşmıştı, nod32 temizlememişti ama kaspersky 2 dakika da virüs'ün v'sini bırakmamıştı =)
22-05-2010, 18:11:32
#12
advaldo
Üyeliği durduruldu
Puhaha Bende denedim banada 1 ay süre verdi full olarak kullanıyorum teşekkürler nod32
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler