Konu
eset nod 32 yasal olarak full kullanın
22-05-2010, 17:43:28
#11
BlackThorn
Üyeliği durduruldu
kaspersky kullanıyorum ve çok memnunum her ne kadar bazen kassa da. Nod32 iframe virüslerinde çok etkili değil. Ftp'me virüs bulaşmıştı, nod32 temizlememişti ama kaspersky 2 dakika da virüs'ün v'sini bırakmamıştı =)