• 19-05-2010, 18:32:59
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Duvarı yumrukluyorum ben sinirlenince ; yani canlılara zarar vermemek için.
  • 19-05-2010, 18:34:30
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu sinir hapının sen bana bir adını versene
  • 19-05-2010, 18:54:18
    #12
    Sinirlendiğinde içinden 10'a kadar say.
  • 19-05-2010, 18:57:30
    #13
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinirlendiğinde içinden 10 kadar say.
    saydıktan sonra daha çok sinirlenmesin

    Bende ne sinir var ne bişey ilacı çok basit Seni üzecek hiçbirşeye kafanı takmayacaksın üzenleri de ciddiye almayacaksın olay budur.
  • 19-05-2010, 18:59:48
    #14
    sabırda yok 10 kadar sayacak webmasterların genel sorunu sanırım agresifiiz kompleksliyiiiz
  • 19-05-2010, 19:07:26
    #15
    Ben de aşırı sinirliyim, agresif, stresli, ona buna çatan biriyim kızdım mı elime ne geçerse

    Bence bu huysa çözüm bulmak çok zor. ama erkek milleti evlenince sinirini kontrol altına alabiliyor.

    Örneğin abim tanıdığım en asabi erkekti. Evlendi 1 senedir çok sakin bir adam oldu çıktı. İnanılmaz ama kadınlar erkeği abad da eder berbat da
  • 19-05-2010, 19:15:19
    #16
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duvarı yumrukluyorum ben sinirlenince ; yani canlılara zarar vermemek için.
    Alıntı
    yani canlılara zarar vermemek için.
    Ama kendine zarar veriyorsun hocam
  • 19-05-2010, 19:27:53
    #17
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aşırı sinirliyim, agresif, stresli, ona buna çatan biriyim kızdım mı elime ne geçerse

    Bence bu huysa çözüm bulmak çok zor. ama erkek milleti evlenince sinirini kontrol altına alabiliyor.

    Örneğin abim tanıdığım en asabi erkekti. Evlendi 1 senedir çok sakin bir adam oldu çıktı. İnanılmaz ama kadınlar erkeği abad da eder berbat da
    hehehe abine + rep
  • 19-05-2010, 19:34:07
    #18
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saydıktan sonra daha çok sinirlenmesin

    Bende ne sinir var ne bişey ilacı çok basit Seni üzecek hiçbirşeye kafanı takmayacaksın üzenleri de ciddiye almayacaksın olay budur.
    Bencede