sinirlerime hakim olamıyorum varmı bir öneriniz
18
●866
- 19-05-2010, 18:57:30saydıktan sonra daha çok sinirlenmesinprofaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende ne sinir var ne bişey ilacı çok basit Seni üzecek hiçbirşeye kafanı takmayacaksın üzenleri de ciddiye almayacaksın olay budur. - 19-05-2010, 19:07:26Ben de
aşırı sinirliyim, agresif, stresli, ona buna çatan biriyim
kızdım mı elime ne geçerse 
Bence bu huysa çözüm bulmak çok zor. ama erkek milleti evlenince sinirini kontrol altına alabiliyor.
Örneğin abim tanıdığım en asabi erkekti. Evlendi 1 senedir çok sakin bir adam oldu çıktı. İnanılmaz ama kadınlar erkeği abad da eder berbat da
- 19-05-2010, 19:15:19
- 19-05-2010, 19:27:53hehehe abine + repteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

aşırı sinirliyim, agresif, stresli, ona buna çatan biriyim