ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saydıktan sonra daha çok sinirlenmesin

Bende ne sinir var ne bişey ilacı çok basit Seni üzecek hiçbirşeye kafanı takmayacaksın üzenleri de ciddiye almayacaksın olay budur.
Bencede