• 14-08-2010, 17:57:59
    #10
    Tabi ya Alanya'm benim kızları felan cok guzel yabancı turistler daha cok ama Orucum 1 ay bakmıcam kızlara sokaga cıkmıyorum
  • 14-08-2010, 17:58:40
    #11
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kumlu resim çok güzelmiş. Bi de kaleye çıkarken Alanya manzarası. (: Bir ara da oraya gitmek lazım
    Gel kardesım ben sana rehberlık ederım beraber cıkarız Alanya'yı avucum gıbı bılıyorum dogdugumdan berı Alanyadayım 17 yasındayım
  • 15-08-2010, 01:11:50
    #12
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hey allam sanada resim vermeye gelmiyor ha hemen ps king'liğini konuşturuyorsun Da biliyorsun bende fena değilimdir ps de

    ZaLDaBaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel kareler sağolasın... Güzeldir Alanya
    Rica ederiz.

    MC34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi iş yapar keşke yayınlamasaydın =) yada çogu yerde görmeye hazır sonra ben çektim diye hava atsanda inanmazlar
    Orjinali, büyüğü bende ama bu küçültülmüşü her türlü ispatlarım yani.

    @PostratoR zafer dershanesinden tanıdığın var mı kardeşim?
  • 15-08-2010, 01:26:56
    #13
    Guzel yermis (: gidip gormek lazim
  • 15-08-2010, 03:25:30
    #14
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey allam sanada resim vermeye gelmiyor ha hemen ps king'liğini konuşturuyorsun Da biliyorsun bende fena değilimdir ps de



    Rica ederiz.



    Orjinali, büyüğü bende ama bu küçültülmüşü her türlü ispatlarım yani.

    @PostratoR zafer dershanesinden tanıdığın var mı kardeşim?
    Bende ZAfer dershanesındeyım ustacım tanıdıgım da var Baslıyor 21 ınde dershane
  • 15-08-2010, 09:23:21
    #15
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ZAfer dershanesındeyım ustacım tanıdıgım da var Baslıyor 21 ınde dershane
    Oh süper bana bi' profilde ki MSN adresimden ulaşabilir misin kardeşim?
  • 15-08-2010, 13:35:46
    #16
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oh süper bana bi' profilde ki MSN adresimden ulaşabilir misin kardeşim?
    Tmm ekledım
  • 16-08-2010, 00:22:57
    #17
    Metro turizm şirketinde host olarak görev yaparken en sık sefer yaptığım ve hayran kaldığım illerden biridir nitekim imkan olduğu sürece gidiyorum (:
  • 16-08-2010, 00:31:18
    #18
    alanya güzeldir her yaz 2-3 ay kalırım alanyada. en cok sevdiğim tarafı diskoları cuba redkit ve robin hood tabi her zaman yemiyo gitmek o mekanlara dim cayı felan var orayada cıksaydınız