Konu
Alanya/ANTALYA İzlenimlerim...
16-08-2010, 00:31:18
#18
Dofollow
alanya güzeldir her yaz 2-3 ay kalırım alanyada. en cok sevdiğim tarafı diskoları cuba redkit ve robin hood tabi her zaman yemiyo gitmek o mekanlara
dim cayı felan var orayada cıksaydınız