Konu
Alanya/ANTALYA İzlenimlerim...
14-08-2010, 17:58:40
#11
PostratoR
RitEmrE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet kumlu resim çok güzelmiş. Bi de kaleye çıkarken Alanya manzarası. (: Bir ara da oraya gitmek lazım
Gel kardesım ben sana rehberlık ederım beraber cıkarız Alanya'yı avucum gıbı bılıyorum dogdugumdan berı Alanyadayım 17 yasındayım