• 16-05-2010, 13:05:25
    #28
    C.tesi yayini bir harikaydi.Teşekkürler Fena !
  • 22-05-2010, 21:46:09
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Yayındayım hadi gelsin herkes.
    Sıkılasıya kadar eğlenelim..