Cumartesi Gecesi Rady10'da olacaklar ?
28
●1.495
- 13-05-2010, 20:40:38Bazı arkadaşlar bana pm atmış bazıları da msn den yazıyor.
Özellikle bir tanesi çok ağrıma gitti.
' Sen ne kadar yüzsüz bir insansın milleti alet edip kendin para kazanıyorsun r10 da da bir ton konu açtırmışsın millete '
Bu şekil bir durumla karşılaştım ben kimseye gidin r10 da konu açın hit gelsin demiyorum demem de ayrıca bilmem farkında mısınız o sitede hiçbir reklam yok ve yine ayrıca ben bir topik açtım tüm arkadaşlara oranın linkini veriyorum bu konudan yayında olduğunuzu belirtebilirsiniz diye istesem herkes gitsin yeni konu açsın diyebilirdim...
Neyse anlayacağınız herkes içinden gelerek yapıyor bazı şeyleri...
O radyoda bir saat yayın yapın sizi şöyle bi 30-40 kişi dinlesin anlık nasıl hissediyorsunuz bi görelim. - 13-05-2010, 20:48:17Kimseyi dikkate almadan yoluna devam et. Bu gibi şeyler meyve aldığına işaret. Başlarda pek tutmaz gibi düşündüğüm sistem eğer git gide daha da iyileştirilirse çok daha güzel yerlere gelecek. Ben de destek olmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Başarılar.