• 07-05-2010, 22:20:28
    #19
    hayırlı işler diyorum teyzeye
  • 31-05-2010, 15:44:41
    #20
    Biraz paranoyak olabilirim ama bu günkü haberi görünce bu konuyu aradım ve nihayet buldum. Şu madde korkuttu beni

    2010
    3.Dünya Savaşı… Kasım-2010′da başlayacak ve Ekim-2014′te bitecek. Nükleer ve kimyasal silahlar kullanılacak.
  • 31-05-2010, 16:02:50
    #21
    2010 Kasım Çok Yakın Tarih
    Dikkat Çekerseniz Şuan İran-Türkiye-Brezilya Arasında Nükleer Takas Yapıldı..,
    Bozulursa Bu Olmaz demeyin Çünkü ABD hop Dururken Saldırır..
  • 31-05-2010, 16:40:13
    #22
    O zamana ölürüm nası olsa diye bol keseden sallamış muşmula
  • 31-05-2010, 20:06:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hadi lennnn
  • 31-05-2010, 20:12:03
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Herşeyi tek bilen ALLAH'ımızdır. gerisi yalan dolan...
  • 01-06-2010, 22:37:45
    #25
    yine mi bu kadın ya her olayda bunu görüyorum, kehanetlerine f5 yapılıyor sürekli
  • 01-06-2010, 22:43:00
    #26
    3816
    r10 botnet saldırılarından kurtulacak