Biraz paranoyak olabilirim ama bu günkü haberi görünce bu konuyu aradım ve nihayet buldum. Şu madde korkuttu beni

2010
3.Dünya Savaşı… Kasım-2010′da başlayacak ve Ekim-2014′te bitecek. Nükleer ve kimyasal silahlar kullanılacak.