Ekrana Üfle! Pişman Olmayacaksın ;) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekrana Üfle! Pişman Olmayacaksın ;)
24
●
2.232
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ekrana Üfle! Pişman Olmayacaksın ;)
1
2
3
02-05-2010, 00:45:08
#19
Sansolaris
Üyeliği durduruldu
Adamın birisi üfleme makinesini tutmuş :A
02-05-2010, 03:23:10
#20
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Adamın teki açmış hıyarını gösteriyor. :S Lanet olsun, bu site de chatroulette gibi oldu.
02-05-2010, 12:03:04
#21
Yeehee
Üyeliği durduruldu
heleki kamera kapalıydı =) adamların tipi ney öyle üfleyenlerin
02-05-2010, 12:23:58
#22
pLive
Üyeliği durduruldu
Üfleyen varmı aramızda ?
02-05-2010, 12:49:26
#23
hayaletimsi
ben üfledim ama laptop da miktafon kameranın yanında yaklaştım ağzımın içini çekmiş:S
02-05-2010, 12:49:41
#24
dahi
kızımızda bi içimlik su
02-05-2010, 13:00:37
#25
MMS!
Üyeliği durduruldu
ulaaa bizim polisimiz gelince üflemekten çekinen halkımıza bak şimdi gördü hatunu nerdeyse nefesini bağışayacak.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler