Ekrana Üfle! Pişman Olmayacaksın ;)
24
●2.232
- 30-04-2010, 19:22:43Ben varım malesef yapıştırdım nah bitaneEuro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2010, 03:22:17millette ne üflemiş be adamlarda nefes kalmamış renkleri atmış

üflemeyi çok seviyor millet. güzel birşey...
bu arada +++++