2 sene aldığım sıfır hattı açtırıp kullanabilirmiyim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 sene aldığım sıfır hattı açtırıp kullanabilirmiyim ?
3
●
344
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 sene aldığım sıfır hattı açtırıp kullanabilirmiyim ?
29-04-2010, 21:51:35
#1
efe7822
2 sene kadar önce bir avea hattı almıştım,fakat açtırmamıştım paketinde duruyordu.Şimdi bunu açtırıp kullanabilirmiyim ? No.yu şuan kullanan yok,aradım az önce
29-04-2010, 23:14:35
#2
cl0ud
Alabilirsiniz tabki . Avea merkeze gidip formu doldurun
29-04-2010, 23:15:36
#3
Willi
Avea bayisine uğraman lazım
29-04-2010, 23:16:07
#4
MMS!
Üyeliği durduruldu
Arkadaşların dediği gibi bayiye uğraman lazım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler