• 29-04-2010, 21:51:35
    #1
    2 sene kadar önce bir avea hattı almıştım,fakat açtırmamıştım paketinde duruyordu.Şimdi bunu açtırıp kullanabilirmiyim ? No.yu şuan kullanan yok,aradım az önce
  • 29-04-2010, 23:14:35
    #2
    Alabilirsiniz tabki . Avea merkeze gidip formu doldurun
  • 29-04-2010, 23:15:36
    #3
    Avea bayisine uğraman lazım
  • 29-04-2010, 23:16:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşların dediği gibi bayiye uğraman lazım.