Konu
2 sene aldığım sıfır hattı açtırıp kullanabilirmiyim ?
29-04-2010, 21:51:35
#1
efe7822
2 sene kadar önce bir avea hattı almıştım,fakat açtırmamıştım paketinde duruyordu.Şimdi bunu açtırıp kullanabilirmiyim ? No.yu şuan kullanan yok,aradım az önce