• 16-04-2010, 16:13:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yarınki ehliyet sınavında herkeze başarılar dilerim.
  • 16-04-2010, 19:09:30
    #2
    sağolasın dostum inşallah hayırlısıyla veririmde şu sınavı kurtuluruz
  • 16-04-2010, 19:12:13
    #3
    Hadi bakalım herkeze başarılar dileriz
  • 16-04-2010, 19:14:16
    #4
    Herkeze başarılar
  • 16-04-2010, 19:31:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar dilerim . Kolay yaparsınız.
    Hiç çalışmayan adam , bugün kitabı kurcalasın gene geçer inanıyorum...
    https://www.r10.net/off-topic/610876-ehliyet-hk.html
    Burdan devam etseniz iyi olur. konu kalabalığı oluyor .