Yarınki ehliyet sınavında herkeze başarılar dilerim.
4
●404
- 16-04-2010, 19:09:30sağolasın dostum inşallah hayırlısıyla veririmde şu sınavı kurtuluruz
- 16-04-2010, 19:31:06Üyeliği durdurulduBaşarılar dilerim . Kolay yaparsınız.
Hiç çalışmayan adam , bugün kitabı kurcalasın gene geçer inanıyorum...
https://www.r10.net/off-topic/610876-ehliyet-hk.html
Burdan devam etseniz iyi olur. konu kalabalığı oluyor .