Konu
Yarınki ehliyet sınavında herkeze başarılar dilerim.
16-04-2010, 19:31:06
#5
Yeehee
Üyeliği durduruldu
Başarılar dilerim . Kolay yaparsınız.
Hiç çalışmayan adam , bugün kitabı kurcalasın gene geçer inanıyorum...
https://www.r10.net/off-topic/610876-ehliyet-hk.html
Burdan devam etseniz iyi olur. konu kalabalığı oluyor .