Başarılar dilerim . Kolay yaparsınız.
Hiç çalışmayan adam , bugün kitabı kurcalasın gene geçer inanıyorum...
https://www.r10.net/off-topic/610876-ehliyet-hk.html
Burdan devam etseniz iyi olur. konu kalabalığı oluyor .