r10 her şeyi sana yazdım :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 her şeyi sana yazdım :D
6
●
2.715
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10 her şeyi sana yazdım :D
10-04-2010, 22:12:42
#1
Powerw0rM
r10 giriş yaparken Herşeyi sana yazdım sana inandım mesajı geldi ekrana hayırdır bune
10-04-2010, 22:13:32
#2
BatuhanK
En üstteki bannerin sol üst köşesinde kücük bi nokta var
Mouseyi oraya getirmişsindir
10-04-2010, 22:14:03
#3
HazarHizmet
Allah razı olsun de geç.
10-04-2010, 22:15:19
#4
qktq
Powerw0rM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 giriş yaparken Herşeyi sana yazdım sana inandım mesajı geldi ekrana hayırdır bune
R10 seni sevmiş,hoş geldin diyor
O sebastian yukardaki reklamın sol üst tarafındaki küçük siyah nokta.
10-04-2010, 22:37:00
#5
Alperbil
güneşi gördün.
10-04-2010, 23:27:16
#6
kralburda
Üyeliği durduruldu
Off yeter artık ya hep aynı konu açılıyor bıktık önce forumda bölümünü okusanız hem kuralları okumuş olurdunuz hemde onun hakkında bilgi sahibi olmuş olurdunuz
11-04-2010, 13:29:14
#7
KingMania
Forumda yüzlerce konusu açıldı arama yapın.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler