• 10-04-2010, 22:12:42
    #1
    r10 giriş yaparken Herşeyi sana yazdım sana inandım mesajı geldi ekrana hayırdır bune
  • 10-04-2010, 22:13:32
    #2
    En üstteki bannerin sol üst köşesinde kücük bi nokta var Mouseyi oraya getirmişsindir
  • 10-04-2010, 22:14:03
    #3
    Allah razı olsun de geç.
  • 10-04-2010, 22:15:19
    #4
    Powerw0rM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 giriş yaparken Herşeyi sana yazdım sana inandım mesajı geldi ekrana hayırdır bune
    R10 seni sevmiş,hoş geldin diyor

    O sebastian yukardaki reklamın sol üst tarafındaki küçük siyah nokta.
  • 10-04-2010, 22:37:00
    #5
    güneşi gördün.
  • 10-04-2010, 23:27:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Off yeter artık ya hep aynı konu açılıyor bıktık önce forumda bölümünü okusanız hem kuralları okumuş olurdunuz hemde onun hakkında bilgi sahibi olmuş olurdunuz
  • 11-04-2010, 13:29:14
    #7
    Forumda yüzlerce konusu açıldı arama yapın.