Powerw0rM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 giriş yaparken Herşeyi sana yazdım sana inandım mesajı geldi ekrana hayırdır bune
R10 seni sevmiş,hoş geldin diyor

O sebastian yukardaki reklamın sol üst tarafındaki küçük siyah nokta.