Konu
r10 her şeyi sana yazdım :D
10-04-2010, 22:15:19
#4
qktq
Powerw0rM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 giriş yaparken Herşeyi sana yazdım sana inandım mesajı geldi ekrana hayırdır bune
R10 seni sevmiş,hoş geldin diyor
O sebastian yukardaki reklamın sol üst tarafındaki küçük siyah nokta.