• 10-04-2010, 17:20:01
    #1
    arkadaşlar merhaba,

    facebook içine fishville, farmville tarzı bir oyun kurmak istiyorum.Bunu nasıl yapıyorum ? Herhangi bir ücret ödüyor muyum ? Bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
  • 10-04-2010, 17:24:49
    #2
    social game studio programını alarak facebook'a rakip çıkabilirsin
  • 10-04-2010, 17:25:49
    #3
    yaa Facebook'a değil Farmville'ya rakip olmak istiyorum galiba onuda bu program ile gerçekleştireceğim
  • 10-04-2010, 17:28:18
    #4
    Yardımım Dokunursa Yapman Gerekeni Biliyorsun Bi Selamın Yeter