arkadaşlar merhaba,
facebook içine fishville, farmville tarzı bir oyun kurmak istiyorum.Bunu nasıl yapıyorum ? Herhangi bir ücret ödüyor muyum ? Bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
Facebook içine entegre oyun nasıl yapılır ?
3
●805
- 10-04-2010, 17:20:01
- 10-04-2010, 17:25:49yaa Facebook'a değil Farmville'ya rakip olmak istiyorum galiba onuda bu program ile gerçekleştireceğim