arkadaşlar merhaba,

facebook içine fishville, farmville tarzı bir oyun kurmak istiyorum.Bunu nasıl yapıyorum ? Herhangi bir ücret ödüyor muyum ? Bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.Şimdiden teşekkürler.