• 10-04-2010, 13:04:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba.

    Komşun bana sordu bilgim olmadığı için yanıt veremedim. Aranızda bu hususta bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim.

    YGS sınavı ile askeriyeye nasıl geçiş yapılacak, baraj puanı varmıdır, var ise başvurular nasıl yapılacak sorularının yanıtlarını arıyorum teşekkürler arkadaşlar.
  • 10-04-2010, 15:18:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Başvuru yaparken formda askeri sınavlarla ilgili yerler işaretlendiyse gerekli kuvvetin baraj puanını geçmek yeterli
  • 10-04-2010, 15:21:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    efgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru yaparken formda askeri sınavlarla ilgili yerler işaretlendiyse gerekli kuvvetin baraj puanını geçmek yeterli
    Polislik için 300 puan, askeriyenin barajı kaç puan ?
  • 10-04-2010, 15:24:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kesin bişey bilmiyorum ama polislikten fazla olur
  • 10-04-2010, 15:52:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CTRLShift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polislik için 300 puan, askeriyenin barajı kaç puan ?
    Daha barajlar belli değil hocam.Askeri sınavlar için başvuruda askeri sınavlara girmek istiyorum seçeneğini tıklıyorsunuz.Daha sonra askeriye başvurusunu yapıyorsunuz ve ygs sonuçları açıklandıktan sonra baraj belirleniyor bildiğim kadarıyla.Daha sonra da başvuranlar arasından en yüksekten en alçağa doğru sıralama yapılıyor.

    Yanlışım varsa düzeltin.
  • 10-04-2010, 21:58:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Serdal sağ olasın.

    Forumdan bir arkadaşım ile konuşurken sohbet arasında geçti.

    Bu seneli YGS - ÖSS Sorularını kim hazırlıyor arkadaşlar ?

    Tubitak' mı Milli Eğitim mi? ben Milli Eğitim diye biliyorum araştırdım ama kayda değer bir bilgi bulamadım.

    Bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim...
  • 10-04-2010, 22:45:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    CTRLShift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serdal sağ olasın.

    Forumdan bir arkadaşım ile konuşurken sohbet arasında geçti.

    Bu seneli YGS - ÖSS Sorularını kim hazırlıyor arkadaşlar ?

    Tubitak' mı Milli Eğitim mi? ben Milli Eğitim diye biliyorum araştırdım ama kayda değer bir bilgi bulamadım.

    Bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim...
    merkezi sistemle yapılan tüm sınavların soruları öss de dahil olmak üzere ösym tarafından hazırlanır.

    istisnalar olsa da türkiye'de adını bildiğiniz ve ösym'nin kontrolünde gerçekleşen tüm sınavlarda durum böyledir.
    --------------------------------------------------------

    harp akademisine giriş için, öss barajını geçmek yeterlidir. ancak adaylar mülakata, bu sınavda aldıkları puanlara göre sıralanarak çağrılırlar...
  • 10-04-2010, 22:50:17
    #8
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ÖSYM kurulu tarafından hazırlanıyor sorular daha doğrusu seçiliyor bunları yapanlarda öğretim üyeleri