Arkadaşlar merhaba.
Komşun bana sordu bilgim olmadığı için yanıt veremedim. Aranızda bu hususta bilgisi olan varsa paylaşabilirse sevinirim.
YGS sınavı ile askeriyeye nasıl geçiş yapılacak, baraj puanı varmıdır, var ise başvurular nasıl yapılacak sorularının yanıtlarını arıyorum teşekkürler arkadaşlar.