• 07-04-2010, 04:39:16
    #1

    Bir asker, namaz kılan diğer askere sordu:

    - Arkadaş kaçıncı asırda yaşıyoruz? Niçin kendini zahmete sokup her gün 5 defa namaz kılıyorsun.

    Namaz kılan asker, tam o sırada uzaktan görünen teğmeni gösterdi:

    - Şu insan niçin yanından geçerken toplanıyor, selam veriyor ve bütün emirlerine itaat ediyorsun. ''yat'' dese yatıyor, 'kalk' dese kalkıyorsun? O da senin gibi iki ayağı, iki eli ve bir başı olan bir insan değil mi?'

    Diğer asker cevap verdi:

    -'Evet! O da benim gibi biri insan ama rütbesi var, omuzun da yıldızı var'.

    Namaz kılan askerin cevabı müthişti:

    -Ey arkadaş! Sen omuzun da bir tane yıldızı var diye senin gibi bir insana
    itaat ediyorsun da ben, yerdeki kumlar adedince yıldızları olan ve hepsini
    tespih tanesi gibi kudret eliyle çeviren Allah’a niçin itaat etmeyeyim?
    Niçin namaz kılıp emrini yerine getirmeyeyim?
  • 07-04-2010, 04:39:55
    #2
    Ne güzel demiş ama
  • 07-04-2010, 04:43:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet mütiş bir cümle olmuş.
  • 07-04-2010, 04:48:10
    #4
    Güzel cevapmış.
  • 07-04-2010, 04:53:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Paylaşımın için Teşekkürler. Çok güzel demiş gerçekten

    +Rep
  • 07-04-2010, 04:57:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir cevap...Şahsiyet ne cevap verdi merak ettim doğrusu
  • 07-04-2010, 05:00:04
    #7
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir cevap...Şahsiyet ne cevap verdi merak ettim doğrusu
    Kalmıştır öyle Mal gibi
  • 07-04-2010, 05:00:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir paylaşım kardeşim teşekkür ederim +rep
  • 07-04-2010, 07:04:05
    #9
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel demiş ama
    çok güzel demiş gerçekten.